sobota, 14 maja 2016

Amerykańskie pancakes

Dzisiaj przychodzę do was z amerykańską kuchnią,a konkretniej z daniem, które zna każdy z nas jak nie z życia to na pewno z filmów! Mam na myśli amerykańskie naleśniki! Pierwszy raz spróbowałam ich w Mr.Pancake (knajpce serwującej niesamowite naleśniki) i przyznam szczerze, że zakochałam się w nich! Są grubsze i słodsze od naszych polskich naleśników, sposób podawania również jest odmienny, ale jestem pewna, że Wam zasmakują! Idealne na śniadanie, obiad, deser. Według mnie jest to najlepszy przepis jaki znalazłam <3


Ja zrobiłam naleśniki z podwojoną liczbą składników, dlatego na zdjęciu może wydawać się ich więcej. Ale przepis podam z oryginalną ich liczbą.
SKŁADNIKI 



SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

1. Na początku roztapiamy masło i odstawiamy.

2. Rozdzielamy białka od żółtek i w oddzielnej misce rozbełtujemy żółtka z mlekiem.



3. Dodajemy suche składniki i mieszamy/miksujemy do uzyskania jednolitej masy.


4. Do masy dodajemy dobrze rozpuszczone masło i ponownie mieszamy/miksujemy. Całość powinna być dosyć gęsta.



5. W oddzielnej misce ubijam białka na sztywno i dodaje do masy nalesnikowej.


6. Na rozgrzaną patelnię teflonową bez tłuszczu dużą łyżką lub małą chochlą nalewam masę i smażę na małym ogniu.


7. Kiedy na placuszku zaczną pojawiać się małe dziurki, przerzucamy go na drugą stronę,

8. Pancakes dekorujemy i ozdabiamy z góry, a żeby nie były za suche dodajemy nutelli/masła orzechowe/dżemu/jogurtu czego tam sobie życzycie pomiędzy nie! Smacznego! <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, pamiętaj, aby zachować kulturę i życzliwą szczerość!